Faq

Czy za naprawę muszę płacić z góry ?

Nie. Rozliczenie następuje dopiero dopiero po potwierdzeniu przez nas zakończenia usługi.

Jak mogę zgłosić naprawę ?

Wystarczy kliknąć przycisk “Zgłoś naprawę”, wypełnić formularz oraz wysłać zgłoszenie. W ciągu kilku godzin skontaktujemy się z Tobą w celu ustalenia szczegółów. Inne opcje to droga telefoniczna, e’mailowa lub osobiście w punkcie, wszystkie niezbędne dane w zakładce Kontakt.

Dlaczego właśnie u was mam naprawiać sprzęt ?

Bo potrafimy skutecznie naprawić wiele usterek w większości sprzętów. Tego pytania nie powinieneś drogi Kliencie w ogóle zadawać, bo dla nas oczywistym jest, że to czego używają Klienci jest dla Nich wartościowe i wręcz niezbędne. Dlatego nie ukrywamy się… można zobaczyć jak pracujemy na naszym kanale YouTube a także w galerii zdjęć. Dla nas cenni są wszyscy Klienci, zwłaszcza tacy, którzy przychodzą do nas z każdą usterką i różnym sprzętem. Zależy nam na satysfakcji Klienta, gdyż tylko zadowolony Klient  poleci usługi naszego serwisu Swoim Znajomym.