Zachęcamy do kontaktu z nami. Zarówno nr telefonu, jak i adres e-mailowy znajduje się w zakładce Kontakt.
Sprzęt od momentu przejęcia go przez kuriera jest ubezpieczony.
Niestety – nie możemy zagwarantować, że nie zostanie uszkodzony – bezpieczeństwo transportu zależy zarówno od kurierów, jak i od sposobu zapakowania sprzętu.
Tak. Zapraszamy do siedziby naszej firmy, której adres znajduje się na naszej stronie w zakładce Kontakt.
Tak, wystarczy wówczas wybrać opcję za pobraniem.
Tak. Naprawiamy sprzęt także wysyłkowo.
Tak. Jeżeli jest taka konieczność możemy sprzęt odebrać od Klienta osobiście. Jednakże trzeba rozważyć czy koszt naszego dojazdu będzie tańszy od kuriera.
Tak. Na terenie Kielc możemy sprzęt odebrać u Klienta.
Nie pobieramy opłaty tylko w sytuacji gdy klient osobiście będzie z urządzeniem w zakładzie i usterka od razu jest widoczna i z góry wiadomo, że nie opłaca się klientowi urządzenia naprawiać.
Natomiast jeżeli sprzęt można zdiagnozować tylko po rozebraniu, sprawdzeniu płyty , gdy jest konieczność lutowania i ingerencji w jego oprogramowanie diagnoza jest płatna w chwili gdy klient rezygnuje z naprawy. W wypadku gdy klient decyduje się na naprawę koszt diagnozy wliczony jest w cenę naprawy.
Cena naprawy będzie identyczna z podaną, o ile zakres naprawy nie będzie wykraczał poza to, co znalazło się w zgłoszeniu.
Oczywiście, że udzielamy gwarancji na naprawioną przez nas usterkę. Okres gwarancji jest uzależniony od charakteru usterki. Wyjątek stanowią urządzenia „po zalaniu” (np. płyty głównej urządzenia), na takie naprawy nie udzielamy gwarancji, ale o tym Klient jest informowany przed wykonaniem naprawy.
Jeśli urządzenie jest na gwarancji – sugerujemy odesłanie go do serwisu gwarancyjnego producenta. Możemy wykonać naprawę, ale Klient musi się pogodzić z utratą gwarancji producenta, jeśli sprzęt będzie przez nas rozkręcany (jeśli będą naruszone plomby gwarancyjne).
My specjalizujemy się w naprawach pogwarancyjnych, czyli naprawach wykonywanych po wygaśnięciu gwarancji.
Każdą usterkę jesteśmy w stanie usunąć. Może się jednak zdarzyć, że Klient zgłosił jedną usterkę, a to dwie lub więcej są winne kłopotom z danym urządzeniem. Skontaktujemy się wówczas i przedstawimy wycenę naprawy. Jeśli wycena nie będzie satysfakcjonująca dla Klienta, pobieramy opłatę w wysokości 50zł (netto) celem pokrycia kosztów amortyzacji topników, cyny, narzędzi, kosztów odesłania urządzenia i pracy pracownika.
Tak, jeżeli jest to tylko możliwe lub wręcz niezbędne w celu naprawy (np. konfiguracja WiFi) …
Nie. Chyba, że w wycenie jest to wyraźnie ujęte.
Oczywiście. Wystawiamy faktury VAT lub paragon.
Konkretna cena zostaje podana wówczas, gdy zgłoszona zostaje typowa usterka.
Z zakresem cenowym spotkać się można wówczas, gdy uszkodzenie jest bardziej złożone i wymaga dokładnej diagnozy w siedzibie naszej firmy. Wówczas gwarantujemy, że maksymalna cena z podanego zakresu nie zostanie przekroczona. W innych przypadkach koszt naprawy jest zawsze uzgadniany z Klientem przed dokonaniem naprawy.
Bo potrafimy skutecznie naprawić wiele usterek w większości sprzętów.
Tego pytania nie powinieneś drogi Kliencie w ogóle zadawać, bo dla nas oczywistym jest, że to czego używają Klienci jest dla Nich wartościowe i wręcz niezbędne. Dlatego nie ukrywamy się… można zobaczyć jak pracujemy na naszym kanale YouTube a także w galerii zdjęć.
Dla nas cenni są wszyscy Klienci, zwłaszcza tacy, którzy przychodzą do nas z każdą usterką i różnym sprzętem.
Zależy nam na satysfakcji Klienta, gdyż tylko zadowolony Klient poleci usługi naszego serwisu Swoim Znajomym.
Jeśli zgłaszana przez Klienta usterka należy do tych najczęstszych lub cena naprawy zostaje finalnie wyceniona na poziomie kwoty minimalnej (kwota „od”), sprzęt zostanie naprawiony w terminie do 14dni roboczych po otrzymaniu urządzenia. Jeśli usterka jest złożona, kontaktujemy się z Klientem i przedstawiamy konkretną wycenę i czas naprawy. W niektórych przypadkach naprawa może trwać do 21 dni roboczych np. z powodu chwilowego braku części zamiennych, o czym oczywiście informujemy. Od Klienta zależy ostateczna akceptacja zlecenia. Zawsze dokładamy starań, aby naprawić urządzenie jak najszybciej.
Jeśli usterka jest oczywista (np. wyrwane złącze USB czy gniazdo ładowania), nie jest konieczne przeprowadzanie diagnozy – w takiej sytuacji do naprawy urządzenia przystępujemy natychmiast. Inaczej sprawa wygląda, jeśli objawy nie są charakterystyczne (np. laptop nie włącza się). Wówczas musimy przeprowadzić diagnostykę i dokładnie sprawdzić, co jest ich przyczyną. Diagnoza w naszym serwisie przeprowadzana jest zazwyczaj w 2 dni robocze licząc od otrzymania urządzenia.
Najlepiej przed wysyłką zadzwonić lub napisać do nas, wtedy ustalimy szczegóły zlecenia i niezbędne akcesoria do wysłania razem z urządzeniem (np. usterka związana z ładowaniem konieczne dołączenie ładowarki (zasilacza) do wysyłanego urządzenia). Sprzęt musi być tak zapakowany by podczas transportu nie uległ uszkodzeniu, najlepiej w oryginalnym opakowaniu włożonym w dodatkowe pudło. Należy pamiętać o tym, że sprzęt źle zapakowany może ulec uszkodzeniu w transporcie.
W większości przypadków nie są nam potrzebne akcesoria do Twojego urządzenia.
Wystarczy kliknąć przycisk “Zgłoś naprawę”, wypełnić formularz oraz wysłać zgłoszenie. W ciągu kilku godzin skontaktujemy się z Tobą w celu ustalenia szczegółów. Inne opcje to droga telefoniczna, emailowa lub osobiście w punkcie, wszystkie niezbędne dane w zakładce Kontakt.
Urządzenie odeślemy w tym samym dniu, w którym je naprawimy. Wyjątkiem jest sytuacja, w której naprawa usterki wymaga wydłużonych testów obciążeniowych. Wówczas urządzenie zostanie wysłane najpóźniej w następnym dniu roboczym.
Jeżeli Klient korzystał z kuriera wysłanego przez nasz serwis – proces reklamacji jest po stronie naszej firmy. Wystarczy, że Klient zgłosi zaginięcie, a my zajmiemy się resztą. Po rozpatrzeniu przez firmę kurierską naszej reklamacji, poinformujemy Klienta o jej wyniku. Jeżeli Klient wysłał sprzęt za pośrednictwem Poczty Polskiej lub innej firmy kurierskiej, wówczas tylko Klient może dochodzić swoich praw i złożyć reklamację.
Jeśli podczas diagnozy okaże się, że usterka jest inna, niż ta wskazana przez Klienta, kontaktujemy się z Klientem. Jeżeli koszt naprawy będzie mniejszy niż ten, który został przedstawiony przy przyjęciu do naprawy, dokonamy naprawy w niższej cenie. Jeśli zaś będzie wyższy – Klient otrzyma możliwość rezygnacji z naprawy. Jeśli zrezygnuje, odeślemy urządzenie do Klienta pobierając jedynie opłatę w wysokości 50zł (netto) na pokrycie kosztów amortyzacji narzędzi, topników, czasu pracy pracownika no i kosztów odesłania urządzenia..
To ważne, aby Klient zawartość przesyłki sprawdził w obecności kuriera. Jeśli stwierdzone są uszkodzenia lub brak jakichś elementów – należy spisać z kurierem protokół szkody, a następnie niezwłocznie poinformować nas o zaistniałej sytuacji (dane znajdują się w zakładce Kontakt). Jeśli Klient ma taką możliwość – należy sfotografować urządzenie wraz z uwzględnieniem szkód oraz sposób zapakowania przesyłki. Przyspieszy to proces dochodzenia odszkodowania. UWAGA! Podstawą wszczęcia procesu odszkodowania jest protokół szkody. Jeśli Klient pozwoli kurierowi odjechać, wypłacenie odszkodowania może być niemożliwe. Kurier ma obowiązek zaczekać, aż adresat sprawdzi zawartość przesyłki!